دلم براش تنگ شده!!!

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

دلم براش تنگ شده!!!

 

دختر که باشی...


خریدار همه ناز و ادات بابای مهربونیه که پشت هزارتا نگرانی و دغدغه


 لبخند میزنه و خورشید نگاهش تو بدترین روزای زندگی گرمت میکنه.


دلم براش تنگ شده این روزها خیلی بهش نیاز دارم


کاش کنارم بود کاش بغلم میکرد


میگفت شیما جان من کنارتم دخترم!!


دلم تنگ شده براش !


کاش حداقل به مزارش نزدیک بودم


میرفتم سر مزارش اونجا باهاش دردودل میکردم!


بغضمو خالی میکردم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت10:31---29 خرداد 1393


MAHTAB
ساعت10:30---29 خرداد 1393
مـ ـیـزنـمـ بــہ פֿــیـابـ ـاט
…! و پـ ــایمـ را بــہ پـ ـیـشــانے اش مـیـ ـڪوبـ ـمـ
مـ ــט لـ ـج ایـ‌ ـט פֿــیـابـ ـانے را ڪـہ از هـ ـیـچ طـ ـرف بــہ
تـ♥ــو
نـمـ ـیرســـב … בر مے آورمـ ـ


beck
ساعت21:39---19 ارديبهشت 1393
ممنون از اینکه به وبم اومدی،متاسفم برای پدرت،خدا رحمتش کنه.
پاسخ:خواهش ممنونم که اومدی خدا رفتگانتو بیامرزه


behzad
ساعت18:23---18 ارديبهشت 1393
وب زیبایی داری به منم سر بزن
پاسخ:چشم گلم


saeedsingle
ساعت14:00---18 ارديبهشت 1393
صحبت از موسی و طور و ذوق عمرانی بس است
من پدر می خواستم، توضیح عرفانی بس است
قرعه ی آن قبله ی سیار بر ما اوفتاد
ای خرابه، غبطه بر دیوار نصرانی بس است
شیما جان ایشالا به حق سه ساله ابی عبدالله خدا به اقاجونت رحمت و جود ببخشه..
هروقت دلت گرفت با رقیه درددل کن خیلی موثره خیلی


ترلان
ساعت16:11---17 ارديبهشت 1393
قربونت برم اجی

یاقوت
ساعت12:29---15 ارديبهشت 1393
میزنم به خیابان
و پایم را به پیشانی اش میکوبم...!
من لج این خیابانی را که از هیچ طرف به
تو
نمیرسد...در می آورم


had____i
ساعت19:13---11 ارديبهشت 1393
ابجی گلم دعا یادت نره هااا

REZA
ساعت16:18---11 ارديبهشت 1393
سلام آبجی جونم

غصه نخور فدات شم

خدا با تواه

تنهات نمیذاره حتی اگه همه تنهات بذارن خدا تنهات نمیذاره چون دوست داره

خداوند پدرتو بیامرزه رحمتش کنه

شادی روح همه از دست رفتگان صلوات امروز پنج شنبس فاتحه یادتون نره


پاسخ:سلام مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:15 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه